sama kaki

Tuesday 6 December 2011

makan hati

LEND YOUR EAR CLOSELY!!! *cett . gaya mcm boleh dengar aku membebel.


Sesiapa yang rasa nak pakwe arab tuh mai sini aku kasi nombor tepon baik punya .


+201129085570/
+201112587519


=='' erk?

Aku bukan apa weyh . mamat arab mana entah yang dok menelepon aku . Semasa aku tidur la . Semasa aku sedang berkuliah (nyaris aku silent phone . kalau tak berkumandang lagu dream high aku) malahan semasa aku sedang menekan papan kekunci ini . -.-'

Haish . Cubaan cubaan . Nasib la aku da kena warning ngan entry kak sarah pasal nombor nombor 'hantu' ni . phewwww . Akak housemate aku kata yang nombor kami-si freshiezz guna ni , ustaz beli nombor yang harganya berpatutan . Dalam erti kata lain nombor 'recycle' . That's why ada nombor nombor sesat ini . Yeah , mungkin .

exam mode ,
study sampai muntah. Kbye.











No comments:

Post a Comment