sama kaki

Tuesday, 29 November 2011

pintu mana nak masuk?


nampak macam sama? pilih la mana yang boleh bawak  capai  matlamat redha Allah .


Aku ada terbaca pasal isu bagi salam ni . So , instead we use hai hello and etc. why not aku guna full kalimah salam tuh . I'm proud to be muslim ok . syuhada says : Assalamualaikum readers

: D <--------- *senyum skit. senyumkan sedekah. hehe


Pada suatu petang yang hening bersama angin bayu berhawa dingin , *ecece , nak buat ayat sastera lak  Ada junior aku tetibe tanya macam mana nak buat pilihan . mangai (!) Tak de angin tak de ribut tetibe je nih .

Dalam hati aku berbisik 'dik , akak ni ikut teragak je . bukan pikiak panjang pon . take a risk la'

Tapi tak kan aku sebagai kakak senior yang bajet-giler-berkaliber ni *tetibe merendah diri =,='. nak jawab gaya macam tu . Jatuh la kredibiliti aku . hmpfffff~

Tetibe dapat idea [muka bercahaya]


  • akak x reti la nk kasi advice ni
  • akk go through with the flow je la
    ..........
    • ikut hati
      ..........
      why not bncang ngan family ke
    • tnye pndapat dorg
    • basically fikir bkn utk diri tp utk org sekeliling kita
    • ada mnfaat ke x
    • cmtu lah
    • x best la klu syok sndiri je kan?
      ...........
  • pape pon ikut mnat
  • semua ada risiko
    ...........
    • yg pnting doa byk2 k
    • Allah sebaik2 perancang dan penentu

Amacam? bagus tak aku bagi nasihat kat orang? ngeh3

Kalau aku macam konfius nak pilih ape pastu aku  tanya kat mak aku mesti mak aku jawab camni 'dah besar kan? pikir la sendiri' 
Amek kau , baik punya nasihat . Ciput tapi berbisa . HEHE .

Tapi satu je aku pegang sampai la ni . Allah akan bagi yang terbaik untuk aku selagi aku mampu tanggung . Yang penting TAWAKKAL .

# nice story . kekekeke .
# sis , good luck dear ! believe yourself

jeles lak ai domo ngan kitty skang XD






No comments:

Post a Comment