sama kaki

Saturday 19 November 2011

of their choice

bakal suami saya sila sertakan ini dalam dulang hantaran ea . perasan ghaban -,-

orang kata pertemuan, jodoh, ajal maut ketetapan Allah . yes . aku tak nafikan . tak pernah . betul . tak tipu . cettt .  semenjak dua menjak ni aku perasan heboh citer pasal org nak tunang , citer pasal cari jodoh , sape suke sape? , status dia relationship with , kasi kad kahwin alam maya , dan sebagainya . terasa diri ini sudah dalam proses kematangan . matured? u know lahkan . tapi masalah sekarang ni kalau budak sekolah rendah darjah 3 da citer pasal aweks . itu hebat ! argh . sentap . patut time tu pegi main layang layang main kejar kejar main nyorok nyorok main masak masak main batu seremban ke dah fikir nak bercinta . beruntung giler aku tak rasa camtu . phewwww~ argh . apekehal la aku cakap gaya makcik makcik bergosip ni .


**********************

'towards mumtaz' . aku perasan quotes ni kat banner program ''bercahaya bersama mengalir''. bestkan bunyi tuh . :P alah . GLOW WITH FLOW . 

perkongsian daripada senior yang mumtaz pasal tuition study group overcome masalah malas time depending or topic depending time table study group tips exam tidur dalam kelas akhlak adab belajar etc etc bla bla bla bla dan sebagainya sekian terima kasih .

then , akak aina , classmate aku ajak pegi hayyu asyir (seksyen 10) nak makan aiskrim , ambil angin , lepas tension *giler yg ni bajet je* . bersama wawa gemok debab tembam naik-ntah-bape-kilo nak musim winter ni . HAHA . gelak jahat . 

kita orang borak pasal masa depan . ececece . gossip girls . suke lettuww . 

the most important part yang awesome tahap nak menangis aku makan aiskrim tu yang blend ngan coklat pastu letak  ala ala biskut oreo-jilat-celup-makan . pastu order pulak koktel . best jugak yg ni . aiskrim vanilla plus mango juice plus pisang plus epal . murah nyeeeeee . lantak bahasa aku terabur . -.-'  

wawa | kak aina | koktel *hiwhiwsedapmarvellous


ending of the story is aku happy balik tidur kekenyangan macam garfield . heee :) peace yew

p/s : semoga hari ini lebih baik dari semalam dan aku terus kuat dan tabah di bumi mesir .


No comments:

Post a Comment