sama kaki

Tuesday 23 August 2011

selamat hari selasa

salam semua . 
kisah hari ini ialah kisah hari selasa yang kedua terakhir di sini ( pusat saudara baru rahang ) . apekah? ==''


Tasmi' class
Paling mencemaskan waktu mula je . sekarang dah okey . tapi tahap penyakit    malas    menyebabkan aku punya hafazan slow tahap kura kura jalan tengah jalan sesak . haha . selalu tasmi' dua muka . hari ni satu muka je . sudah aku sebut sadaqallah...


p/s : babak ni harus dihayati sepenuhnya .
ustaz tnye . ''aik da sudah?" ape lagi aku angkat muka tarik senyum muka seposen kat depan ustaz muka bjet chumillll nak mintak pelempang. x boleh bayangkan ? sape suruh? aku tak .
lalu , dengan sedaya upaya aku pun bangun dan cecepat blah dan merembat tempat asal aku . dari ? seseorang bernama siti rodhiah . fine . x payah kenal . nanti sakit jantung .

 MATAN ust DANIAL 
Wooots~ kelas matan adalah antara kelas santai yang aku suka nak lepak kejap bersila kejap melunjur kejap bangun kejap cuit cuit org depan org belakang . sebab? da nak tengah hari kot . mata da start pakat pakat ngan hidung plus mulut suruh aku menguuuuuuuuuuuap dan masuk ke alpha zone . eh ? ye ke? 
hari ni ada maharatul istima' lagi . blur? kemahiran mendengar ler . asal boleh tajuk susuanmaknahukumetcetcisusemasa . hurmmmmm . paham sikit sikit je pon . sobs3

petang yang indah . weeeeee
kelas tak ada . ahaaaaaaaaa . on9 . borak . baring . golek . rayap . cari baju . ngantuk . ZZzzzzzzzz .
rindu ust umam seyh :( patut nye time ni kelas arab .

ITQAN !
ni excited sket . last pegi itqan pun time aku darjah lima . hingusan lagi . tapi memang nostalgic la itqan ni . adehhh . acara yang ditunggu tunggu kunjung tiba . nak pegi sana . yeayyy ! breaking fast event at GOMONCHEH . ehehe . people ! wait me yeah . i'm gonna be there soon . nak jumpa kak ana ngan kak khadijah . miss u all damn much .


lastly . ada orang kata kat aku *apa barang g maahad . itqan la* 
haha <------  ni je yg aku mampu katakan . peace yew . tata



No comments:

Post a Comment